Home » Om os » Driftssikkerhed

Video/driftssikkerhed

Vi har løsningen, der hjælper os med at huske de vigtige detaljer!

Vi følger udviklingen, og søger løbende efter nye muligheder for at optimere vores drift.

Et tiltag er implementeringen af vores ledelsessystem Clean Manager. Vi har ved dette system det fulde overblik over driften, vores kunder og ikke mindst vores personale.

Vi synes, det er afgørende at følge op på, hvor lang tid den enkelte medarbejder bruger på sit arbejde hos jer
Vi vil vide hvornår vores medarbejdere møder og hvornår de forlader arbejdspladsen igen.
Vi synes, det er afgørende at have et effektivt værktøj der ”hjælper” os og vores medarbejdere, til at huske detaljerne ved de vigtige periodiske opgaver.

Se filmen – der viser hvordan vi arbejder med Clean Manager.dk

Vores medarbejdere er udstyret med NFC teknologiske smartphones, som de benytter til at scanne/tacke på hos vores kunder.

Vores system muliggør, at arbejdet kan følges imens det finder sted, og det giver os mulighed for at reagere for eventuelle afvigelser, hvad enten det skyldes medarbejdere der ikke er mødt til tiden, eller opgaver der ved uheld er glemt. Hvis uheldet er ude, og en opgave er glippet, så får vi viden om dette før det bliver et problem og vi får chancen for at rette op.

Er du interesseret? Så kontakt os

Få et tilbud Kontaktinfo